Logistika

Individualni pristup partnerima, kao i  napredna  logistička rješenja te visoku razinu kvalitete usluga, osiguravamo kroz vlastite resurse i konstantne edukacije naših djelatnika. Rješenja predlažemo na temelju Vaših potreba, vodeći se najboljim svjetskim praksama te više od 20 godina iskustva u pružanju logističke podrške za domaće tvrtke i multinacionalne kompanije.

Kao jedan od vodećih pružatelja logističkih usluga u regiji, poseban naglasak stavljamo na kvalitetu što potvrđuju i brojni ISO certifikati koje posjedujemo. Dodanu vrijednost cijelom lancu dajemo kroz kompletnu brigu o organizaciji Vaših proizvoda od dobavljača do Vašeg kupca uz sistemsko praćenje ključnih točaka u procesu, uz mogućnost sistemske integracije s različitim informatičkim sustavima.

Vaši proizvodi će biti uredno smješteni u modernim logističko distributivnim centrima izgrađenim u periodu od 2008. do 2011. godine, prateći sve standarde sigurnosti i kvalitete, ukupne površine  preko 50.000 m², te preko 65.000 paletnih mjesta u visokoregalnom sustavu. Osim pripremljenih uvjeta za skladištenje ADR kategorije proizvoda, temperaturno kontroliranih te ambijentalnih proizvoda, prostori su osigurani video nadzorom 24/7, modernim sustavima vatrodojave, te vlastitim i ugovorenim zaštitarskim službama.

Praćeni modernim tehnološkim rješenjima i WMS sustavom, u mogućnosti smo pružiti usluge istovara, kvalitativne i kvantitativne kontrole pošiljaka, te prijema i lociranja u visokoregalni sustav. Također, pružamo i usluge istovara kontejnera svih standardnih dimenzija, kroz tehnološki pripremljene rampe za razne vrste vozila. Ujedno pružamo i usluge komisioniranja i kontrole narudžbi odnosno „pick&pack“ usluge, na razini komada, potpakiranja, originalnog pakiranja ili cijelih paleta, uz dogovorene formate izvještavanja za sve skladišne operacije na definiranoj vremenskoj razini.

Usluge kreiranja i lijepljenja deklaracija, te izrade promotivnih pakiranja u raznim oblicima, pružamo putem našeg Odjela proizvodnje koji čini preko 100 stalno zaposlenih djelatnika. Zajedno s partnerima vršimo planiranje odnosno dnevnu, tjednu i mjesečnu dinamiku obrade te potrebnih količina, u svrhu raspoloživosti proizvoda za potrebe prodaje.

S voznim parkom preko 200 vozila pružamo brzu i kvalitetnu isporuku na području RH. Više od 80% voznog parka je u vlasništvu tvrtke uz prosječnu starost vozila od 3 godine, te se isti obnavlja svake godine. Uslugama transporta pokrivamo preko 12.000 dostavnih mjesta od centralnih skladišta, maloprodajnih lokacija trgovačkih lanaca sve do dostavnih mjesta HoReCa kanala. Uz navedeno pružamo i usluge povratne odnosno „pick up“ logistike. Kao dodanu vrijednost dajemo mogućnost praćenja pošiljki u realnom vremenu kroz „Track & Trace“ aplikaciju, gdje se kontrola vrši kroz statuse pošiljki.